Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 24, 2007

En tanke

vill bort härifrån. glädjen av att göra någonting annat än att plugga i skolan är borta. ser på mina avtal och vill bara springa långt bort. det är så ljudligt. alla pratar i munnen på varandra och det enda jag kan tänka på är hur skönt det skulle vara att sitta i ett svart rum för mig själv. vill stänga allting ute och bara få vara med mig själv för en stund. låta tankarna gå någon annanstans där de inte gör ont. en känsla av att allting är bra behövs. vill värmas från topp till tå och känna att min tid här och nu är värdefull. vill inte kasta bort allting på någonting som inte är helt.

vart tog den goda tiden vägen?

2 Comments:

Blogger Thina said...

Vet precis hur du känner, även om det inte är av samma orsaker... Och jag undrar samma sak. Den hittade väl nåt bättre å göra.. Kan inte säga att jag klandrar den, egentligen.

4:19 em  
Blogger Maria said...

Får hoppas att den hittar tillbaka till oss båda :)

10:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home