Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, januari 23, 2007

En orkan i mitt hjärta

det gick så bra. jag fattade vad som hade hänt och jag tänkte, äsch sånt händer.
i över en vecka har jag fattat vad han gjorde men inte en tår har fallit, inget dunkande i hjärtat.

och så skickade han ett sms. idag.
allt brast. jag mår så dåligt som en människa bara kan.
gråter som en bebis men tyst så att inte familjen ska höra.

jag öppnade mitt hjärta för snabbt. gav mitt allt. han fick min själ, mina känslor och mitt hjärta.
men jag borde ha vårdat det bättre för inte gjorde han det. och nu känner jag mig bara så ensam så ensam. jag vill inte ge mig själv till någon igen.

han var allt jag någonsin har velat ha. men ändå så slutar det med att jag blir sårad.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gumman... jag förstår dig, det gör jag faktiskt.
jag är så ledsen för din skull
*krama om*

8:51 em  
Anonymous Anonym said...

Lider så med dej :(
Men det är ju så att när man tkr om nån så ger man dem mkt av sej själv å kan inte tänka att nått dlgit ska hända, sen känner man sej väldigt bränd. men det är väl en del av livet kanske.
kram! /sparks

8:52 em  
Anonymous Anonym said...

Lider verkligen med dej!
Vet att det inte är nån tröst nu men du kommer älska igen, trust me! Och alla killar är verkligen INTE likadana ;)
*storkramen*

1:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Vet det gör så ont... :( Tänker på dig!! *kramar*

3:06 fm  
Blogger Maria said...

Ni är fina tjejer och era ord betyder mycket!

9:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home