Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, december 06, 2006

Träning

nu har jag haft mitt första träningspass här på trygghansa!
åh jävlar vad kul det var! hon som hade passet kom från friskis och svettis så då vet ni nog vad det var för typ av träning. själv tyckte jag bäst om när vi fick springa snabbt (åh vad jag har saknat att få sträcka på benen) och sen att träna magen. nu ska den bli platt allt! hade en riktigt fin mage för två år sedan då jag tränade den konstant. sen tröttnade man och då tröttnade magen på att vara fin.
men det ska det bli ändring på! försökte göra fler magövnignar än vad hon sa att vi skulle göra och ska även börja göra situps hemma. sommar 07 here I come! hehe
men det känns riktigt bra faktiskt. samvetet har fått en stor dos kramar.
imorgon lär jag må sämre. träningsvärk är jag beredd på. att jag ska vara så sjukt envis! de flesta där var över sextio så det var inte svårt att hålla deras tempo. men så fanns det en tjej som var runt 25. hon hade riktigt bra kondition och gjorde egna svårare övningar när vi andra gjorde lättare. hon hade även tygnst hantlar när vi använde dem. jag satte upp som personligt mål att göra samma övningar som henne sista veckan, alltså efter fem veckors träning. på min tredje vecka ska jag gå från 4 kg till 6. jag är alltid så sjukt envis. och när vi skulle springa snabbt så såg jag självklart till att springa lika snabbt som henne trots att jag var hur trött som helst. vinnarskallen är kvar för att flåsa mig till döds haha.

men nu har jag varit ifrån arbetet för länge så nu ska jag jobba.
ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du verkar väldigt nöjd idag :) Härligt!

2:20 em  
Blogger Maria said...

aaa det är bra tihi

2:42 em  
Anonymous Anonym said...

Du kände inget av hjärtat?

3:08 em  
Blogger Maria said...

nix, faktiskt inte :)
däremot fick jag huvudvärk

4:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home