Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, december 06, 2006

Finlands självständighetsdag

för er som inte vet det så kommer min mamma från finland. hon flyttade faktiskt till sverige först efter att hon slutat gymnasiet.
så den här dagen är speciell för henne, jag och syster har väll aldrig riktigt brytt oss.
men idag åt vi frukost tillsammans alla tre och det är väldigt speciellt på vardagar eftersom mamma vanligtvist redan brukar ha gått när jag vaknar och jag själv brukar ligga och sova just nu för att sedan hoppa över frukosten.
men idag satt vi där tillsammans och hade två blåvita ljus och jag halvsov vid bordet haha.

nu hade jag i alla fall lite tid över att sitta här eftersom jag ska ta först tio i nio bussen.

åh grey's anatomy igår! riktigt bra, som vanligt.
jag är lite kluven när det kommer till slutet. vill ha meredith med derek men jag har tyckt så synd om george så länge så liiite vill jag ha honom med henne. men bara för ett tag, tills derek inser att han håller på och förlorar meredith... det är väll bra?
men det som george sa igår fick mig nästan att gråta. orden berörde mig något enormt. osäkerheten i hans ögon, känslan som orden gav och uppriktigheten i rösten.
det var riktigt fint.

nej nu ska jag fixa mig iordning för jobbet. hörs där
ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håller med dig fullt om det där med Grey´s.Är lika kluven jag. Men en sak insåg jag,aldrig tyckt att George varit snygg men så otroligt genomgo,men igår såg jag,jäklar vilka fina ögon har har :) Fast,jag är redan kär i Karev ;)

11:48 fm  
Blogger niffin said...

Ska ner till föräldrarna & dricka "självständighetskaffe"- om man nu kan det - i eftermiddag. (Far min är ju finsk, du vet. ;)

12:24 em  
Blogger Maria said...

P; Ja men det är ju så svårt!
Aaaa men jag har alltid tyckt att han har varit söt. Men igår kändes han sexig när han sa dem där sakerna. Hade det varit jag hade kläderna åkt av snabbare! haha

soul_bird; åh trevligt! :)

1:11 em  
Anonymous Anonym said...

Det visste faktiskt jag :D
*känna sig stolt*

3:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home