Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, december 03, 2006

första advent

jag trodde att jag skulle missa adventsfrukosten eftersom jag gick upp klockan tolv (någonting som försig var väldigt skönt).
men min syster vaknade också sent så vi åt tillsammans och pratade om lite olika saker. inte helt fel det. så mysigt att julen verkligen är här nu!

nu har jag fått en låda av pappas sambo där jag kan samla mina tidningsutklipp. jag har massa bilder på agnes, mcfly, mandy moore och andra som jag inte bara vill slänga. så den lådan kan jag ha under sängen och ta fram när jag inte har någonting att göra.
sen var sarah världens sötaste i veckan. vi skickade våra skolfoton till varandra och då skickade hon med en massa tidningsutklipp, gissa om jag blev glad!

nu ska jag fortsätta att se days
ciao!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Jag brukar läsa dina inlägg ibland, och jag har flera gånger stört mig på att du skriver "försig". Ingen kritik, men det heter "i och för sig". Annars intressant läsning!
Marie

3:27 em  
Blogger Sparkling said...

ja gick upp 3 något dåligt samvete nu när ja faktiskt vritt tbx dygnet en del, men men.
så iaf. ja har inte ens ätit frukost haha för de e så nära middagen :P

4:10 em  
Blogger Maria said...

Marie; Haha okaj får väll försöka förbättra mig :P

Sparkling; haha gumman då!

5:05 em  
Anonymous Anonym said...

Så det var din tur att sova till tolv idag. Vad skönt!

Jag ligger fruktansvärt efter på Days-fronten, flera veckor...

Hoppas du haft en fin 1:a Advent :)

7:52 em  
Anonymous Anonym said...

Jag får aldrig sova till 12 nu för tiden. min kropp e inte inställd på det! Åh mcfly...hmm... *Drömmer sig bort*

9:55 fm  
Blogger Maria said...

Aradil: aa det var inte dumt :)
haha jo jag med, tror jag såg avsnittet från 14e november igår hehe

paks; stackars liten
aaaa så bäst!

12:15 em  
Anonymous Anonym said...

Kom oxå upp sent igår, åt "frukost" vid 1-tiden ;P haha men som tur va så var det lika dant för sambon så jag satt inte ensam ;)

10:24 em  
Blogger Maria said...

haha okej sicken tur. man får ha sånna dagar ibland tycker jag!

9:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home