Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, december 05, 2006

Var är alla unga killar?

det är riktigt skumt. jag kommer på mig själv hela tiden med att titta på män. inte killar utan män. åldern är väll mellan 25 och 35. läskigt!
vart har alla tonårskillar tagit vägen? jag ser aldrig någon som jag tycker är snygg längre.
inte kan väll min smak ha ändrats så drastiskt? jag vill inte bara intressera mig för äldre killar. de är ju i ett helt annat stadie i livet. this is crazy.
så när jag går på krogen om två veckor då ska jag flörta med alla som ser unga ut! haha
jag är nog inte riktikt normal. fast har heller aldrig velat vara det heller.

men jag ska försöka att lämna gamlingarna ett tag. vi har ju en kille på jobbet och han är nog runt 22. snyggt som få. fast han ser mig inte ens. antagligen just för att han är snygg som få.
jag bör sänka mina krav annars är jag ensam resten av livet!

back to myspace.
ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

ny blogg, så att du vet ;)

johaanna.blogspot.com

11:29 em  
Blogger Maria said...

aha! trevligt

6:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Passa dig så han inte är bög.. Vi har på våran praktikplats en kille som heter magnus som jag och nathalie la märke till så fort vi klev innanför dörren, bög såklart! =P Iof precis som 90% av alla andra killar i den branschen ;)

2:54 em  
Blogger Maria said...

nja.. vi har en kille som är bög och han är bög med stora bokstäver haha.
Fredrik, som han heter, verkar inte vara bög.. kanske är han upptagen.

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home