Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, december 05, 2006

Morgonpromenad

jag gick faktiskt från centralen till jobbet idag. okej, kanske för att mitt tåg var sju minuter försenat så jag missade min buss och var tvungen att gå. men i alla fall, jag gick.
det var ganska skönt faktiskt, nästan så att man skulle kunna göra det oftare. men när man ser bussen komma och inser att man kan ta det lugnt en kvart på jobbet istället för att behöva komma precis i tid så känns första alternativet trevligare. sen när jag kommer tillbaka i januari så finns det förhoppningsvist snö och då blir det ännu jobbigare att gå.
så ja, tack för bussarna.

även idag var jag för trött för att äta frukost så jag sitter här med min yoggi yalla.
men imorgon ska jag se till att ta mig upp från sängen och få i mig lite flingor.
märktes att jag var trött imorse. såg inte ens när cissi gick av för hon praktiserar i huddinge.
snällt att inte säga hejdå. sorry!

nu ska jag kolla vad jag ska göra idag. sista praktikveckan för det här året.
ciao!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag förstår dig så väl när det gäller bussar!
Hoppas du får en bra dag på jobbet. Jag har en karaktärsrequest till dig sen, men jag tar det ikväll ;)

Kramar

10:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Lyllos! En annan har praktik hela tiden :/ Vill också ha ett uppehåll!

12:00 em  
Blogger Maria said...

paks; hihi okaj trevligt trevligt

ange; haha ja vill hellre ha uppehåll, vill inte tillbaka till skolan!! :P

12:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home