Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, december 05, 2006

Lär mig nytt

idag har jag fått hålla på med matteuppgifter. nämligen räkna ut nya premier till massor av försäkringar. riktigt kul faktiskt! jag är ju en mattenörd så det här passar mig haha.
min handledare tyckte att jag jobbade så fort... så jag har ungefär 1200 kunders försäkringar att gå igenom. haha lite och göra alltså. men som sagt det är kul så det är bara att räkna på.

vet ni vad jag hittade när jag städade i söndags? 400 kronor. ja inte löst utan som presentkort på JC. födelsedagspresent från förra året som jag hade lyckats slarva bort och glömma, woho!
så på fredag blir det att kolla på nya jeans. vill ha vita. trots att det är fel säsong så vill jag ha det mer än något annat.

vet ni vad jag också har slarvat bort? min mobiltelefon.
men innan du får en hjärtattack mamma så kan jag berätta att den hittades. jag hade glömt den på toaletten och inte ens märkt att den var borta förän jag hörde en kvinna berätta att hon hade hittat en telefon. då insåg jag att min var försvunnen. slarvigt ballerinan.

nu ska jag låta mitt huvud tänka matte igen, med lite hjälp av en proffsig miniräknare.
ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du verkar ju trivas som fisken i vattnet. Tror nog du har ett sommarjobb nästa år ;)

5:30 em  
Blogger Maria said...

Jag hoppas det! För annars är jag körd på den fronten ännu ett år haha

6:16 em  
Blogger niffin said...

Hihi, vilken tur du hade. 400 till kläder - bara sådär! :P (Får börja lyfta på kuddarna mer när jag städar ;)

1:09 fm  
Blogger Maria said...

aaa det är fin fint!
hahaha ja gör det!

1:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home