Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, december 11, 2006

matteskit och massa annat

jahapp så gick det provet åt skogen. fast trots att jag inte fattade mycket alls av vg delen så bryr jag mig inte så mycket. g i c-kursen är inte helt dumt med tanke på hur svår den är. fast g delen var jättelätt så det är lite dumt, borde finnas fler betygsteg!!

idag ska jag ta det lugnt. kolla lite teve och sånt.
imorgon börjar jag tjugo i ett! lite skillnad från när man har gått upp tidigt till praktiken. varför? för att min kära svenska lärare har gått upp i rök. vi har inte haft svenska på säkert en månad om inte mer och hon har inte hört av sig till skolan. helt klart skumt. men jag klagar inte. innan har jag fått gå hem tidigare på måndagar, tio istället för elva. och nu har jag även ordentlig sovmorgon på tisdagar. jippey!

nu ska jag fortsätta på min shelle musikvideo.
ciao!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

så din svenska lärare har bara... försvunnit? haha, det var lustigt. skulle va roligt om min svenska lärare gick upp i rök ^^ men ni kanske missar ganska mycket?

6:14 em  
Anonymous Anonym said...

Håller verkligen med om att det borde finnas fler betygssteg. Är ingen lek att sätta rättvisa betyg heller kan jag meddela. Skönt att du känner dig hyfsat nöjd i alla fall :)

Skumt med din svenskalärare - bara försvunnen?!

6:58 em  
Blogger Maria said...

mirela; hehe nee vi har inte så mkt o göra nu när nationella e över. så de e bara skönt

aradil; mm för det är så orättvist nuförtiden. jo de förstår jag.

yes, helt gone

3:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home