Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, december 10, 2006

Fröken trött

här är jag! har inte bloggat tidigare eftersom jag kom hem vid fyra på eftermiddagen (sov tillsammans med tre andra) och sen är jag sjukt seg.
men kul hade jag igår i alla fall! trodde inte att jag skulle känna några på festen men det var hur mycket folk som helst där och flera jag kände igen. bland annat min granne och sen tre tjejkompisar från handbollen.

men mer får jag skriva imorgon för jag måste verkligen plugga till matteprovet som vi har imorrn.
ha det bra //Maria
We wish you a merry christmas

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lycka till på provet gumman!

10:21 em  
Anonymous Anonym said...

åh jag e så kär i filmen!
haha du e söt du!

10:25 em  
Blogger Maria said...

misstaken; tack så mkt!

paks; är jag då inte! :P

11:05 em  
Anonymous Anonym said...

Joho det är du visst!

Hoppas matteprovet går bra!

10:05 fm  
Blogger Maria said...

nja det gick väll så där. vg frågorna var svårare än jag trodde så det blir väll mitt första matte g någonsin hehe

2:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home