Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, november 10, 2006

På jobbet

nu har man haft sitt första möte på jobbet. det är kul och förvånande hur mina nya arbetskamrater blandar allvar med grova skämt. de är som en famlilj tillsammans vilket gör att man verkligen trivs här.
min handledare visade min power point presentation för alla också vilket var nervöst men som tur var så fick jag bara positiva kommentarer. de ska använda den som mall i fortsättningen, läskigt. kan de inte bara slänga den och göra en egen? hehe

vet inte när jag får gå idag men det blir nog runt halv fem. då ska jag ringa cissi och så ska vi gå runt i affärerna här i stan. jag ska passa på att kolla hur mycket pengar jag har på kontot för eventuell shopping. men som det ser ut nu så måste jag spara mina pengar eftersom mina föräldrar inte vill betala min vinterjacka i år. attans, jag som hade hittat den perfekta.

nej nu ska jag se vad jag kan göra nu.
ciao!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Meh vadå, vinterjacka e viktigt ju!

5:27 em  
Blogger Sparkling said...

lycka till me shoppingen å ha en trevlig helg :)

6:02 em  
Blogger Maria said...

paks; I know!

Sparkling; tack så mkt Sparkling tihi

11:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home