Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 30, 2006

frukost på jobbet

imorse försov jag mig lite och hann inte äta frukost. däremot hann jag med en tidigare buss, sprang till ett tidigare tåg och hann med det, lovely!
köpte fralla på pressbyrån och drog hit till jobbet där jag hämtade varm choklad. så nu äter jag bröd med chokladdryck, inte dumt alls.
däremot förstår jag inte hur dem tänker. man väljer en extra nyttig macka med fibrer eller vad det nu är för trix. sen har de äckligt mycket smör. varför? om man väljer en macka som är extra nyttig så vill man nog inte ha ett tio centimeter tjockt smör. usch.

kom i alla fall till jobbet halvnio idag så det är skönt att få extra lång tid att bara koppla av så påverkas man inte av att man försov sig imorse.
nu ska jag läsa lite bloggar innan jag sätter igång med dagens arbete.
ciao!