Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 29, 2006

Gympa på jobbet

idag fick jag veta att det är några kvinnor här på jobbet som har gympa tillsammans på onsdagar. det lät kul och det betyder att de både springer och gör en del styrketräning. jag vill vara med!
men det kostar 500 kronor för dem per halvår och det får dem sen tillbaka på lönen genom bidrag. men jag har ju varken lön eller ska vara här i ett helt halvår så 500 känns som ganska mycket.
men nu har de skickat ett mail till den som har hand om det där så förhoppningsvist kommer jag få träna gratis. åh lovely! då får man i alla fall en gång i veckan träning som blir på lunchrasten på onsdagar. sen har jag ju ridningen också så det här är nog alldeles lagom för mitt lilla hjärta och för mitt samvete. perfekt!
så jag hoppas att det kommer gå, väntar spänt på svar.
isåfall börjar jag redan nästa vecka men sen blir det lång paus eftersom att jag har jullov efter det. (ja först en vecka i skolan.) men praktiken börjar först i januari sen igen.
synd att vi inte tänkte på det här tidigare så att jag hade kunnat börja redan för några veckor sedan.
men men, vi får se vad mailet säger.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det kommer nog gå bra ska du se.

1:24 em  
Blogger Maria said...

man får hoppas det :)

1:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home