Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 29, 2006

mamma världssnäll

min mamma ringde precis. hon berättade om en idé som hon har till min födelsedag.
eftersom hon redan har betalat en stor del av min kamera som 18 årspresent så kommer jag inte få någon mer present när jag fyller år.
men nu sa hon att hon vill ta med mig på restaurang och fira där, självklart syster också.
eftersom att jag slutar så tidigt så ska jag in och så ska vi shoppa tillsammans först, mysigt!
syster kommer in sen när hon slutar.
lite komiskt att när mamma sa "så kan du få ta ditt första glas vin till maten" så sa jag "juste, jag blir arton!" det är lätt att glömma när alla andra prioriterar bort min artonårsdag hehe.
nu är det inte så långt kvar heller. 19 dagar. mindre än tre veckor.
och jag som har gått och väntat och väntat. det här året har verkligen varit det längsta. när alla har dragit ut på krogen men inte lilla jag.
men snart så! snart är man där, myndig och happy.
and then my life can begin. haha

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så den 18e december ska lilla söta fröken Ballerina gå på restaurang med lillasyster och mamma. A just det du fyller ju år på en måndag därför du slutar tidigt. Blir ju jättekul för er!

4:20 em  
Anonymous Anonym said...

Kommer bli jätte mysigt tror jag allt =)

6:21 em  
Blogger Maria said...

pakselinan & ange; aaa tror ja med tihi

10:05 em  
Blogger Sparkling said...

kul att du får fira :)

2:42 fm  
Blogger Maria said...

aaa då känns det bättre :)

8:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad skönt att det blir lite firande i alla fall. Hoppas att ni får jättetrevligt - det får ni säkert :D

10:41 fm  
Anonymous Anonym said...

gullig mamma :)
Hoppas din dag blir superfin!!

11:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home