Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 29, 2006

morgoninlägget

ja här kommer jag igen! klockan är efter nio och ballerinan är på jobbet.
åt dåligt med frukost idag så jag försöker att bli mätt på varm choklad, tur att vi äter redan vid elva.
idag ska jag kolla igenom fler försäkringsavtal och sen börjar det riktiga allvaret. när jag själv ska göra avtalen. det är inte så jättesvårt men det är ett stort ansvar, ingenting får gå fel.

ikväll är det oc. jag hoppas att seth löser problemen som han har satt sig in i. det ska vara seth och summer, så är det bara.
sen verkar det ju som att ryan är pappa. crazy. bebisen var ju jättelik honom! himla coolt.
får se vad som händer där. lär bli ett intressant avsnitt.

nu ska jag sätta igång med arbetet, vi hörs lite senare.
ciao!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det ska bli väldigt intressant och se OC ikväll.

Saknar dig gumman!
Säg till om du behöver hjälp m tidningen idag!

Puss!

12:00 em  
Blogger Maria said...

aaa absolut :)

I will! Men det är nog lugnt.

12:07 em  
Anonymous Anonym said...

Japp, försöker jobba på här med men är så trött.. och hungrig så nu får det bli lunch! Ha det bra!

12:12 em  
Blogger Maria said...

Jag har precis varit på lunch :)

12:29 em  
Anonymous Anonym said...

Lycka till gumman *kram*

1:26 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :)

1:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home