Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 29, 2006

Bestämt

det gick bra att jag gympade med dem gratis :)
så nu har jag i alla fall sex veckor klara vilket känns bra.
får se vad hjärtat tycker om dem passen men han får faktiskt vara tyst så mycket som den latmasken har vilat hehe.

fick precis veta att min handledare har pratat med min lärare. snart ska han eller min mentor komma över på besök och kolla hur det går för mig. usch läskigt.
men jag fick också veta att på måndagar då jag inte är här så brukar folk fråga efter mig, kul att de vill ha mig här i alla fall tihi.

nu ska jag tillbaka till arbetet.
ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åååh då e du väldigt uppskattad om de frågar efter dig! Betyder nog att du sprider glädje runt dig :D

4:21 em  
Blogger Maria said...

haha eller så hoppas de att praktiken äntligen är över (A)

10:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home