Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 29, 2006

Anna

anna tillbaka i oc. jag gillar den människan men… det kan inte vara positivt för seth och summer, riktigt illa snarare. usch. men åh vad söt hon är i det långa håret!
idag har jag varit riktigt arg på mitt internet. har haft mycket att göra men helvetet har inte vela funka alls. fan, fan, fan. så imorgon lär jag få göra klart allt som skulle ha blivit klart idag, arg blir man!

jag minns inte när jag, joh och E tog tåget hem tillsammans från jobbet senast. vad har hänt? har dem plötsligt slutat andra tider eller har deras mobiler gått sönder? jag vet inte, men ensam har jag varit. fast ibland har jag förstås åkt med T. men jag saknar mina tjejkompisar.

nej nu borde jag sova, jag har ju blivit duktig på att lägga mig tidigt.
god natt på er!