Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 28, 2006

Grey's Anatomy

nu är det en timme tills det börjar! åh vad jag har längtat.
men först lite skratt i ugly betty.

idag när jag skulle hem från jobbet så sprang jag till bussen för att den stog inne på hållplatsen. dörren var stängd så jag knackade, chaffören tittade på mig och sen åkte han iväg. jävla skithög!
så jag fick ta nästa och när jag kom till centralen så åkte tåget precis när jag kom ner på perrongen. jävla fan.
men så mötte jag T och han var lite gullig för när jag berättade att vi troligtvist skulle fira min födelsedag efter julafton. för då sa han "men maria, vi i klassen ska ju fira dig på krogen!" då vart jag glad.
så nu ska jag tillbaka till teven.
ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aaaw vilken gullenos!

10:06 em  
Blogger Maria said...

Haha vilket ord men visst :P

10:08 em  
Anonymous Anonym said...

ja men han var ju det en blandning av gullig o sötnos ;P

8:47 fm  
Blogger Maria said...

haha if you say so

9:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home