Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, september 10, 2006

Upptagna killar

Nu har man kommit hem från C's födesedagsfest.
Eftersom att hon inte är min släkting så kom det folk även från hennes sida (hennes sambo är min farbror) så fick jag träffa en del nya människor.
Det var en kille i min ålder. Hur snygg som helst! Han verkade social och rolig också.
Nackdelen? Flickvän. Alltid samma sak. Hon var där och tittade jättesurt på mig när han sa hej till mig. Upptagna tjejer alltså.

Men annars var det trevligt. Trodde först att jag inte var lilla F's favorit längre eftersom att hon sprang runt med några barn som var där. Satte mig vid matbordet och pratade med dem vuxna. Men sen kände jag någonting vid mitt ben och mötte två små jättesöta blå ögon. Det var såklart min lilla älskling som ville sitta i mitt knä tihi. Åh så underbar hon är!

Jag berättade för två av mina farbröder att den 22 december så blir det krogen för mig! De skrattade och frågade om jag skulle till lilla picasso (glömt hur det stavas) som är ett litet sket ställe med bara gamlingar, åh så roliga dem är då hmm... haha.
Sen pratade jag och farfar om när jag ska åka till Italien för att träffa min faster Jenny. Åh jag vill åka snart! Förhoppningsvis blir det nu på hösten, behöver bara spara lite pengar. Lättare sagt än gjort eftersom att jag alltid köper kläder för mina pengar nu... jag som var så bra på att spara förr.

Men men nu är det One Tree Hill.
Vi hörs // Maria
baby there's beauty in goodbye