Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, september 08, 2006

Fredag är.. fredag!

Åh så underbara fredagar är. Börja halv elva är långt ifrån dumt. Sen börjar vi med att labba, det är kul! Fast labbrapporter är den enda nackdelen med labbandet. Som tur är har vi en vecka på oss att göra den så den kan man spara till senare.. hehe.
Vädret är tyvärr mindre kul. Regnar och blåser och är allmänt tråkigt.
Min syster åker till Örebro idag med handbollslaget och kommer hem på söndag. Skönt! Ja visst älskar jag henne men syskonfri helg kan vara ganska trevligt faktiskt haha.

Nej nu börjar min lektion snart så jag får ha trevligt åt att det är fredag senare. (för jag vet inte om finansiell ekonomi kan öka min lycka)
När jag kommer hem får ni dagens outfit. Ses då
Ha det bra // Maria
Can't get you out of my head

3 Comments:

Blogger Paks said...

syskonfri helg låter bra! då behöver du ju inte lämna i från dig datorn :D

2:58 em  
Blogger Maria said...

nee men de gör ja aldrig hos pappa ändå, då har jag ju datorn på rummet ;)

4:52 em  
Blogger Paks said...

Aha!! Ja men det e ju ännu bättre :D

8:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home