Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 09, 2006

Fin lördag

Idag var det inte sova ut eftersom att jag ska till stallet idag. Visst, jag gick faktiskt upp före klockan men om det inte var för att den skulle ringa om en kvart så skulle jag nog ha legat kvar och somnat om. Vaknade nämligen av att pappa pratade respektlöst högt.
Hur som helst.
Eftersom att jag missade ridningen förra veckan då jag jobbade så har jag längtat massor den här veckan.
I natt drömde jag faktiskt att vi köpte häst tihi. En stor, ganska tjock men ändå jättesnabb underbart. Haha
Det är fint väder idag så då blir det kanske hoppning utomhus, vore inte dumt alls. Jag tror att vi har hoppning i alla fall och jag väljer långt bak... men, men ibland lyckas min grupp glömma vilka hästar som är bra och lämnar dem i slutet.
Efter ridningen har jag inte planerat någonting. Jag, Joh och E pratade om en filmkväll men jag tror inte att den kunde bli av. Familjen är borta i alla fall så jag kan sjunga högt hemma eller nått, det är alltid trevligt haha. Dansa runt lite kanske och alla andra pinsamheter som man bara gör i sin ensamhet.

Nu ska jag i alla fall börja göra mig iordning.
Ha det bra // Maria
On broken wings I'm fallin'

2 Comments:

Blogger niffin said...

Låter som en riktigt skön dag! *minns tillbaka* ;)

6:36 em  
Blogger Maria said...

Ja absolut tihi

6:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home