Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, september 06, 2006

Bli skrämd

Jag har aldrig kunnat se på skräckfilmer. Anledningen?
Jag klarar inte av att bli skrämd. Eller klarar av gör jag men jag blir så himla lätt skrämd. Som igår blev jag skrämd tre gånger. Tre gånger på en dag!
Ingen var med flit heller, som när pappa sa åt mig att sänka ljudet på teven när jag kollade på Christine igår kväll. Jag såg en skugga i ögonvrån och borde ha insett att det var någon i familjen.
Vände mig om och hoppade till när jag såg pappa. Det är så irriterande!
När jag försökte se en skräckfilm förut så vart jag så rädd att jag inte kunde fortsätta titta. Blod kunde jag se, när någon vart dödad var inget problem. Men just när det kommer tillfällen då man blir skrämd så hoppar jag till som om en geting har stuckit mig och mitt hjärta slår så hårt att det känns som om det ska göra ett hål i bröstkorgen och ramla ut.
Min syster älskade att gömma sig och skrämma mig jämt förut. Jag vart lika skrämd varje gång och det kunde ta långa sekunder innan hjärtat lugnat ner sig. Hon hade självklart lika roligt varje gång åt mitt skrik.

Nej nu ska jag ner och fika med Joh. Jag får självklart inte köpa någonting gott...
Hörs sen // Maria
Don't wanna loose you now

2 Comments:

Blogger vandrarvild said...

åh, jag älskar skräckfilm, kan inte låta blir just för att jag blir så in i helvetes skraj hela tiden. är en sucker på en viss typ av skräckfilm, gärna det där krypande jobbiga som oftast asiatiska filmer har. Amerikansk skräck är skittråkig f ö.

8:12 fm  
Blogger Maria said...

Haha vad bra för dig, önskar att jag kunde se det härliga i att bli skrämd men kan tyvärr inte det.. :P

10:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home