Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, september 08, 2006

Dagens outfit

Okej jag sa efter skolan.. men sen vart det att kolla på film hehe Såg Sandor / Ida
Har läst boken säkert 3 gånger nu och det här var andra gången som jag såg filmen. Åh så bra den är! Boken är så klart bättre men filmen är helt okej den med. Ska läsa boken så fort jag får tid över när jag är klar med mina tidningar och prime time (just precis jag läser den fortfarande..) känns som om man bara har tid att läsa på sommaren, eller ja.. tar sig tid till det.

Långärmad tröja - B.Young
Kortärmad - H&M
Jeans - JC
Halsband - Gotland

7 Comments:

Blogger Sandra said...

Hmm jag kan kan bara läsa varje bok en gång. Jag vill fråga dig en sak: Hur får man en sån fin bild högst upp på bloggen??
Jag har gjort en som jag vill ha men hur mycket jag än har försökt så kommer den inte där (den kommer inte fram överhuvudettaget).

9:46 fm  
Blogger Maria said...

Anonymous; Thank you!
I can give it a try ;)

Sandra; Jo jag med egentligen men just Sandor/Ida kan jag läsa hur många gånger som helst :)
Det ska finnas en kod ganska högt upp där det står en adress. Fixa adress till din bild (tex imageshack.us) och sen lägger du in din adress där istället för den andra. Hoppas det ska fungera.

10:00 fm  
Blogger Sandra said...

Nej tyvärr så blev det inge bra, nu är allt mycket större än tidigare...vågar inte trycka på ngt mer nu

10:26 fm  
Blogger Sandra said...

Men tack ändå

10:26 fm  
Blogger Maria said...

aha men gud vad konstigt. Jag ska till stallet snart men ja kan kolla på min temple när jag kommer hem om du vill.

10:27 fm  
Blogger Sandra said...

Jag ska också till stallet snart :)
Jättesnällt om du kan försöka hjälpa mig senare.

10:38 fm  
Blogger Maria said...

Åh jasså? tihi
Jag tänkte kolla på det nu får hoppas att ja kan förklara bättre då

6:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home