Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 09, 2006

Med morgonrocken

Jag fick Gulan på ridningen idag! Hon rids mest av nybörjare så det var länge sedan som vi fick välja henne men idag fick vi och jag stod och hoppades att jag skulle få min kära lilla ponny. Hon var nämligen min favorithäst förut.
Hon var lika duktig idag som hon var då. Enda skillnaden var att jag insåg nu hur svårt det är att få henne att gå på tygeln. Eftersom att hon bara går med de nyare grupperna så kan hon gå ganska fritt vilket gör att hon är lite stelare. Men det gjorde ingenting för hon var lika söt och snäll som alltid.

Jag tror att vi hoppar dagens outfit idag. Jag vill nämligen varken visa mig med ridkläder, morgonrock eller mjukiskläderna som jag har nu haha. Softlördag!
Vi tar det imorgon istället då jag kommer klä mig för att gå till F. Hennes mamma fyller år :)
Hoppas allt är bra med er
Sköt om er // Maria
She's an ordinary girl

2 Comments:

Blogger Paks said...

Show me the morgonrock, show me the morgonrock :D Just kidding with ya!

9:40 em  
Blogger Maria said...

hahahaa!!!

9:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home