Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, september 07, 2006

Posten

Ni vet den där killen som jag gillat toklänge men som bara ser mig som en person man säger hej till lite då och då? Just precis, killen jag aldrig får men ändå aldrig glömmer.
Post till honom låg i våran brevlåda idag. Jag fick nästan panik när jag såg det.
Om jag vågade gå över? Nej inte direkt..
Så nu lägger hans post här i vårat hus. Shit, mitt hus. Haha jag är så larvig men ja...
Jag vet att jag borde gå över med det, värsta tillfället! Men jag fegar ur... fan fan fan.
Någon som kan försöka övertala mig?

10 Comments:

Blogger niffin said...

Se det som en skänk från ovan - en chans du fick "bara så där" - som aldrig kommer tillbaka.
Jag hejar på dig nu!! :D

5:44 em  
Blogger Paks said...

Klart du ska gå över tjejen! Här har du världens chans ju!!

5:58 em  
Blogger MissTaken said...

Gå för fasen!! NU!!! ;D Good Luck honey!!!

6:46 em  
Blogger . said...

gå nu mary! du är ju vild o galen :D se till att han är hemma bara ;D

7:21 em  
Blogger Thina said...

Går du inte förlåter jag dig aldrig. Bara så du vet ^_^

9:36 em  
Blogger Maria said...

Oj! Det var inte få som ville övertala hahaha

Ehm hatar ni mig om ja säger att pappa sa "men vafan lämna i brevlådan" och tillslut gjorde det själv...

9:41 em  
Blogger MissTaken said...

hahaha :P va synd!

10:31 em  
Blogger Maria said...

Aaa ja vet, jag sumpar alla chanser jämt :P

10:32 em  
Blogger Thina said...

Som svar på din fråga; ja det gör jag!!!! :P Du skulle ha sprungit efter å plockat upp det ur brevlådan fort som fan efter å sen ringt på! ^_^

10:56 em  
Blogger Maria said...

hahaha ja för de kan ju inte se från fönstret :P

10:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home