Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, september 27, 2006

Läskautomat... i klassrummet

Vi har sedan ettan skämtat om att vi vill ha en läskautomat för att lärarna alltid har sagt nej. Det har blivit ett internt skämt inom klassen på klassråden.
Men nu verkar saker ske. För O fick ett samtal och sa "nu kommer cola-automaten" och reste sig upp och lämnade klassrummet.
Mycket tisslande och tasslande blev det efteråt och tydligen hade han lyckats få tillstånd att ha en här. Så coolt! Men jag kommer bli fattig och mina tänder kommer att hata mig...
Men det är fortfarande jättecoolt.

Nu kom O in och han berättade till mig att två kronor på varje såld burk kommer att gå till klasskassan! Pengarna kommer alltså gå till klassresan i februari, allting blir ju bara bättre och bättre!

5 Comments:

Blogger Paks said...

klassresa?! du får inte åka på klassresa! Då blir du borta o då blir det tråkigt!

1:20 em  
Blogger Maria said...

Jag kommer bara vara borta i några dagar ;)

3:15 em  
Anonymous Anonym said...

jaaa du får inte gå på klassresa!!
komme ro sakna dig!<33

5:15 em  
Anonymous Anonym said...

men oj.. haha.. det kan ju verkligen inte ha hänt någon annan klass någonsin! Mejla expressen!

5:41 em  
Blogger Maria said...

Isabella; Hihi söt du är, men det blir bara runt tre dagar så du klarar dig nog ;)

tennis; nej inte särskilt vanligt men jag tror inte att de bryr sig ändå haha

5:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home