Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, september 26, 2006

En natt på soffan

Igår när jag skulle lägga mig så såg jag någonting läskigt. Precis bakom min väska så var det en stor spindel. Skulle döda den men den var jättesnabb och stack under skrivbordet. Aldrig i livet att jag skulle sova med en spindel!
Så jag tog täcke och kudde och la mig ner i soffan i vardagsrummet.
När mamma vaknade upp imorse och fann mig där så var hon ganska förvånad. Antagligen trodde hon att jag hade gått i sömnen som jag ofta gjorde när jag var liten.
Men jag förklarade lite (läs väldigt) nyvaket att det hade varit en spindel i sovrummet. Så hon lät mig sova resten av tiden i hennes säng eftersom jag har sovmorgon på tisdagar.

Jag trodde att jag skulle ha väldigt ont i kroppen efter att ha sovit på soffan men jag mår faktiskt riktigt bra.
Nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig för kläder idag. Med en förhoppning att jag inte ser någon äcklig spindel igen. När jag kommer hem från skolan blir det spindeljakt med hårsprayen.
Ha det bra // Maria
You're still the one that I love

1 Comments:

Blogger Sparkling said...

haha de finns nog spindlar i alla rum sötnos :)

12:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home