Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, september 25, 2006

Förändring och tuggummi

Kolla sidan! Ser ni vart jag har ändrat lite? :)
Ska ändra på min MKA blogg också hade jag tänkt. Fast lite annorlundare där ofcourse.

Anyway.
Hur kommer det sig att de folk jag frågar om tuggummi ifrån alltid hittar dumma ursäkter?
Som Joh, hon säger alltid att hennes är slut, ja även när jag ser ett fullt paket framför mig.
Eller mamma, "nej men du tycker att dem är äckliga"
What?

Hm.. kanske borde köpa ett eget paket och hitta egna bortförklaringar. "Nej men alltså de är sluta-röka tuggumin!"

Jag tror att vi skippar dagens outfit idag eftersom jag inte känner mig särskilt vacker efter dagens tema på klassfotot. Så det kommer tillbaka imorgon istället.
Ha det bra // Maria
Jag ger allt, jag ger aldrig någonsin upp

17 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dt blev jättefint på MKA :)

8:19 em  
Blogger Pantea said...

efter att jag har kollat mkt på din blogg så ser jag vad du har ändrat :P snyggt.

9:43 em  
Blogger Maria said...

Som om...; Åh tack så mkt :)

Pantea; Haha visst var jag otydlig?
Tack så mkt!

9:46 em  
Blogger Sandra said...

Jag ser inte att du har ändrat ngt.

10:07 em  
Blogger Maria said...

Kolla vid mina länkar :)

10:13 em  
Anonymous Anonym said...

*suck* mer rosa... varför är jag inte förvånad? :p

//Tvillingen

10:26 em  
Blogger Maria said...

Men sluuuuuta bråka me mig haha ;)

10:32 em  
Blogger MissTaken said...

åååh va fint du gjort!! Hur har du fått det sådär, med blommorna o texten? ;D

haha jaa du säg det..jag har aldrig hört nån säga så till mej :P

11:17 em  
Blogger Maria said...

Hihi tack så mkt :) De är en brush i ps så de var riktigt enkelt o göra faktiskt :)

haha mm man får testa

11:19 em  
Anonymous Anonym said...

Ingen dagens outfit?! :(

11:48 em  
Blogger niffin said...

Oh, jag hade velat se dig som Legally Blonde...!

2:24 fm  
Blogger Maria said...

andreas; nej men imorgon kommer det tihi. Hade bara jeans och vanlig rosa tröja eftersom tröjan var för skolfotot (bytte om till nya kjolen i skolan)

Soul_bird; Hihi vem vet det kanske du får någon dag.. jag måste se bilderna själv först haha!

8:41 fm  
Blogger Paks said...

säger som andreas... med tillägget: you are meeeeean!!

Fast himla sött m länkarna, ska kika på MKA oxå.

10:17 fm  
Blogger Maria said...

Jag är då inte elak!
Do that men de är inte klart där än hehe

10:56 fm  
Blogger MissTaken said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

1:10 em  
Blogger Paks said...

Men jag ville ju se hur söt du var som Legally Blonde :D

7:54 em  
Blogger Maria said...

Ja men jag var inte särskilt söt haha

8:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home