Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, september 26, 2006

Dagens outfit + nytt köp

Photobucket - Video and Image Hosting
Idag åkte jag, C, O och T till stan. O för att han skulle till något bibliotek och vi tre andra för att vi var shoppingsugna.
Först hittade jag ingenting och det enda jag kunde tänka på var att handla någonting att äta. C bjöd mig på en bulle söt som hon är och på vägen hem köpte jag en hamburgare.
Men shopping blev det tillslut. C köpte en tröja på Zara men T hittade tyvärr ingenting som hon ville ha.

Dagens outfit:
Tröja - GinaTricot
Halsband - Lånat
Leggins - LEI collection

Dagens köp blev tröjan till höger. Jag har verkligen fått en kärlek för grått! Den är köpt på Ginatricot och kostade 200 kronor, inte dumt alls.
Titta på mina fina naglar! Joh målade dem svarta i söndags.
Nu är det snart Gilmore girls!
Ha det bra // Maria
Where you lead, I will follow

8 Comments:

Blogger Sparkling said...

när ja va på bröllop i usa sjöng tärnan den där gilmore girls låten för paret kollade på den serien så sött :)
snygga outfits! ja skulle döda (nästan) för dina nyckelben

2:46 em  
Blogger Maria said...

Åh den låten är så fin :)
Tack så mkt! Mina nyckelben? Ja har aldrig hört något om dem förut, gullig du är!

3:16 em  
Blogger Sparkling said...

aa :)
aa de e så snygga ja ¨älskar nyckelben :)men mina e fula:(

5:39 em  
Blogger Maria said...

tihi okaj o de tror ja inte på att dina är!

5:58 em  
Blogger MissTaken said...

wow underbara båda 2 ;D

10:53 em  
Blogger Maria said...

Tihi tack så mkt :)

10:55 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är sjukt avundsjukt.. Min ebbaklänning bleknar.. Haha.

10:54 em  
Blogger Maria said...

Haha söt du är! Och ebbaklänningen är ju jättefin så inte ska den bleknas :D

9:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home