Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, september 25, 2006

Finek 04 The movie

Nu sker det förberedelser i klassrummet. Folk struntar i sina språklektioner (jag har inga över huvudtaget eftersom jag hoppade av spanska steg 2) och gör sig iordning för the makeover. Finek 04 ska bli film.
Jag har sminkat mig och fått min lilla hund av O i klassen. Jag ska som sagt vara Legally blonde.
Kläderna sätter jag på mig senare för det är lite för kallt för att springa runt i kortkjol.
E har en peruk till mig så att jag blir blond igen, den är hemsk men bättre än att ha en brunett till legally blonde haha.
Joh kommer snart med ett koppel till min lilla hund.. hmm vad heter den? Vänta jag googlar.
Nu är jag tillbaka igen ungefär en kvart senare. Hittade inget men Joh sa att han hette Rufus, kanske det kanske. Himla söt chihuahua i alla fall. Min hund idag är ingen chihuhua men en lite hund i alla fall. Jag håller på och letar efter lite rosa kläder till honom nu. Så fin han ska bli!
Andra har mer att fixa sig. Som C som ska vara Sandy i Grease efter att hon har gjort om sig. Hon har rakt hår i vanliga fall. Jag har ett ord för det. Jobb.
E ska vara Marilyn Monroe så även där gäller det att locka håret. Joh har en perfekt klänning och E tar med en bordsfläkt hemifrån! Helt perfekt.
Nu ska jag tillbaka till förbereldelsena.
Ha det bra // Maria
It's a new day, nothing's standing in my way

2 Comments:

Blogger Sandra said...

Kul att ni gör ett sånt roligt foto. Vi trixade till förra årets foto genom att vara olika nationaliter (det var jättekul) men i år fick vi veta att det var fotogragering en dag innan så det blev inget kul. Riktigt snygg klänning i förra inlägget, har varit och känt på den x antal ggr.
Hunden i Legally Blonde heter Bruiser. Kan du inte lägga upp något foto från när du är Elle Woods?? Skulle vara så kul att se. Eller kanske foto på hela klassen??

3:04 em  
Blogger Maria said...

Aaa de va kul :)
Okaj va dumt att ni fick veta det så sent!
Tack så mkt :) Mmm den är verkligen underbar!
Åååh tack tihi Jo de kanske ja kan göra, vissa tog kort med digitalkameran så vi får se ;)

6:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home