Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 23, 2006

Underbara lördag

Åh min vackra Ola, så underbar han är! Bilder kommer när min digitalkamera har fått vila upp batterierna.
Han såg på mig, jag vart alldeles skakig. Och gjorde ett sött leende där han satt vid signeringsbordet. Jag och Joh hann inte ställas oss i kön och jag har ju redan hans autograf men innan tåget kom så kunde vi inte låta bli att bara stå och titta på honom från avstånd. Jag skulle ta kort när han tittade men vart så skakig att det inte vart något av det. Men kort har jag i alla fall! Från när han sjöng så vackert, så vackert. Åh han hade rosa tröja också, jag bara dör...

När jag och Joh väl åkte till stan så skickade jag ett sms till S för att kolla om hon fortfarande var där. Det är en kompis som jag bara har pratat med över datorn. Det var lite komiskt att vi båda skulle till stan samma dag så ett sådant tillfälle kunde vi ju inte bara missa. Ringde upp henne och vi sågs vid gallerinan. Hon var lika söt som på sina bilder och trevlig som få. Vi pratade bara en kort stund eftersom hon var med sin kompis och jag var med Joh. Men jag håller just nu på att övertala henne att åka och shoppa med mig någon dag haha.
Efter det gick jag och Joh vidare för att hitta E och C som redan var i stan. Fann dem på BikBok där E köpte en jättefin brun kofta.
Shoppingen gick bra, mina köp får ni se senare när jag kan lägga in bilder. Ni ska även få dagens outfit såklart.

Imorgon blir det eventuellt innebandy match, om Joh har lust hon var lite osäker. Annars blir det shopping igen, lite pengar har man kvar hehe. På kvällen middag med flickor, jag hoppas att L kan! Annars blir det jag, E, Joh och S i alla fall.
Nu ska jag dricka upp min MER äpple och njuta av bra musik.
Ha det bra // Maria
Take your sweet time