Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 23, 2006

Ola

Idag ska ballerinan se Ola live! Idag ska ballerinan se Ola live!
Åh har längtat massor, han är ju så vacker. Joh ska med också, hon är lite besatt, säger att hon ska gifta sig med honom. T vet inte ens hur han sjunger, kommer bara för att han är snygg.
Jag har roliga kompisar jag haha.
Först måste man lida sig igenom ett framträdande av Martin Stenmark, det är nämligen på samma ställe och Martin är före Ola. Kommer man lagom till Ola så kommer det vara så mycket folk att det är meningslöst. Våran scen i centrum är inte direkt känd för att vara den största..
Efter Ola drar jag och joh till stan. Troligtvist E och C också men de kanske drar tidigare, då får man väll ringa varandra svårare än så är det inte.
Jag vet också att min gullrumpa är i stan som bor långt borta så jag kanske ringer henne för att se om hon är i närheten tihi. Hoppas, hoppas.
Nu ska jag göra mig iordning.
Ha det bra // Maria
I need somebody who will make me go weak in my knees