Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, september 04, 2006

Lång eftermiddag

Måndagar är underbara! Inte alls särskilt dumt att sluta skolan 11.20, dagarna blir så långa efteråt!
Fast egentligen har jag inte gjort någonting vettigt. Eller jo förresten! Jag har gjort klart matteläxan så duktig som jag är. C-kursen är komplicerad! Inte svår utan just komplicerad, långa formler som det är lätt att göra slarvfel på.
Men jag hoppas på högt betyg på kursen i alla fall. VG minimikrav, MVG helst.

Vi hade debatt idag i klassen. Delades in i olika grupper där vi fick vara olika partier. Blev mest folkpartiet (vi), kristdemokraterna och miljöpartiet som diskuterade.
Lite komiskt att moderaterna och socialdemokraterna satt helt tysta.
Hela klassen började skratta när socialdemokraterna fick en fråga och de sa "vi låter helst bli att svara på frågan".
Haha jag tror inte socialdemokraterna skulle få många röster om det var vår klass som höll i partierna.

Nu ska jag leka lite i photoshop.
Ha det bra // Maria
Maybe I forget about it after awhile