Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 31, 2006

Spanskan över

Idag var jag tvungen att gå upp halv sju, för att stå vid busshållsplatsen tjugo i åtta, för att bussen aldrig kom, för att få ta två senare bussar, för att komma försent, för att få en underskrift, för att gå till klassrummet och sitta här tills nästa lektion börjar om femtio minuter.

Men nu är spanskan över! Jag bestämde mig för att hoppa av i våras eftersom att jag inte tyckte att det var kul och jag hade så många andra ämnen.
Nu i trean är inte mitt schema lika jobbigt men jag vill ändå inte gå på spanskan. Projektarbetet lär ta mycket tid så det kan man använda på håltimmarna som blir. Det bästa är att spanskan ligger som sista lektion på måndagar och första på torsdag. Ballerinan får alltså sluta tidigt måndagar (11.20) och börja lagom sent torsdagar (09.10)
Så att gå upp halv sju var kanske inte så farligt i alla fall.

Ha det bra // Maria
Time to say goodbye

2 Comments:

Blogger Paks said...

busstrafiken är inte att lita på! vad gör du för projektarbete?

10:05 fm  
Blogger Maria said...

Nää verkligen inte!
Vi ska starta ett företag på låtsas min grupp

11:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home