Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, augusti 30, 2006

Idol 2006

Nu har Idol satt igång igen. Jag tänkte inte kolla på det igår eftersom att det gick samtidigt som Gilmore Girls men sen fick jag ett sms av E som sa att Stockholm visades igår. Wtf?
Så det var bara att byta kanal till fyran. Men jag klarade mig! Jag kom inte ens med lite grann.
Tyvärr så visas ju Stockholm igen, i år är vi visst först och sist. Så det är bara att fortsätta att ha ont i magen.
Jag vill verkligen inte att jag ska visas, i alla fall inte när jag var framme hos juryn.
Det som retade mig var hur trevliga de var mot de andra. Hälsade och var glada. Mot mig så kollade de jättesurt. Inte särskilt bra för mitt självförtroende.
Nu lämnar vi Idol, har lektion.
Ciao.

14 Comments:

Blogger Paks said...

Se det så här, juryn har stora internbråk o umgås inte m varandra så de låter nog det gå ut över artisterna efter ett tag. men du e duktig och Peter, Clabbe, Daniel o Kishti kan hoppa i sjön.

10:17 fm  
Blogger Maria said...

haha ja så kan man ju också se det.:P

12:27 em  
Blogger MissTaken said...

VA!! Har du testat att sjunga för juryn? Visste jag ej. Usch var de hemska mot dej? :/ Hoppas man får se en glimt av dej senare :P *vill se* KRAMAR!!<3

2:35 em  
Blogger Maria said...

Visste du inte? Det trodde jag.
Jag var nöjd som gick till juryn eftersom det bara var 200 av runt 2000 i Stockholm.
Det gick inge bra för jag vart så nervös och nervositeten satte sig på stämbanden.
De sa att jag var tråkig typ haha.

2:36 em  
Blogger MissTaken said...

Näe hade ingen aning alls :O
ja klart du ska va nöjd då. Men usch de är för hemska :/ Kul att titta på..hehe..men känner man nån som de e dumma mot e det ju inge kul :(

2:57 em  
Blogger Maria said...

Nää precis, men de var lugnt. Jag vågade i alla fall och det är jag stolt över haha

2:57 em  
Blogger MissTaken said...

Det SKA du vara gumman ;)

3:49 em  
Blogger Maria said...

Söt du är :)

4:23 em  
Anonymous Anonym said...

Jag beundrar dig som vågade! Hejja Ballerinan! :-)
Och jättesnygga skor och kläder du har i inlägget under! Super!
Hoppas det ordnar sig med hjärtproblemet och alla sprutor! Kram!

4:47 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :) Ja ibland är jag nog lite övermodig haha.
Ja visst är de? Mina skor och jeansjacka är jag kär i tihi.
Mmm och sprutorna tänker jag hålla mig undan ifrån..
Kramar

4:48 em  
Blogger MissTaken said...

Nu har jag sett dej :D va bra & fint du sjöng! Å så söt du var, har väl inte med sammanhanget att göra egentlitgen men ville bara säga det :P ;D *kram*

2:22 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt men nu blir jag ju generad haha!
Jag var riktigt nervös då..

6:15 em  
Blogger MissTaken said...

de kan jag tänka mej du va, fy skulle aldrig våga :/

6:27 em  
Blogger Maria said...

Det sjuka var att jag var inte nervös när ja skulle in. Då var ja lugn. Det var när jag ställde mig framför dem och de tittade på mig med arga ögon och jag kände för att springa ut istället för att behöva sjunga.

8:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home