Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 29, 2006

Jag lovade bilder...

... så här kommer dem!


(Klicka för större)

Till vänster ser ni min älskade sko som jag fick av mamma och pappa igår. Rosetten är jag svag för, är den inte hur söt som helst?!
Hade skorna idag i skolan och det var riktigt skönt att för en gångs skull nästan vara lika lång som mina vänner haha.
Tidningen kom idag :) Jag har börjat prenumerera på Pause, gillar den mycket. Så när jag är klar med det här inlägget så ska jag nog sätta igång att läsa.
Slutligen, min nya skinnjacka! Syns tyvärr inte så bra på bilden den ser till och med svart ut där trots att den är mörkbrun. Men jättesnygg och jag älskar den massvis.
Om man kan älska kläder? Klart man kan!

Så nu mår jag lite bättre igen än vad jag gjorde när jag skrev mitt förra inlägg.

6 Comments:

Blogger Sandra said...

jättesnyggt!!

7:44 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :)

7:44 em  
Blogger niffin said...

WOW!! Verkligen så snyggt!!

7:45 em  
Blogger Maria said...

Åh tack så mkt gumman :)

7:45 em  
Blogger Lisa said...

Ooh, avis så det ryket på ankelbootsena! Är också helt förälskad i rosetter för tillfället. Det är sådana här tillfällen man saknar en storstad. Tur att Pause finns, den ger lite storstadslkänsla :)

4:22 em  
Blogger Maria said...

Ja så sant! Rosetter är underbart :)
Hmm ja kanske inte borde ta stockholm för givet och vara glad över vårat utbud istället :P
Ja Pause är bra! :D

4:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home