Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 15, 2006

Gamla vanor tillbaka

Ja morgonmänniskan i mig har flytt. Vaknade klockan elva och det är väll inte särskilt tidigt kanske..
Jag började dagen med att äta Coco pops, åh vilken perfekt start på dagen!
Snart ska jag se våra bästa år och sen blir det packa lite saker att ha med till F.
Har inte hunnit läsa Elle än men det tänkte jag göra, kliar i fingrarna så varför är jag så seg? Vet inte riktigt varför haha.
Sunshine började skolan igår stackarn. Vi slutade samma dag, verkar som att jag har längst sommarlov av alla jag har pratat med. Som min syster, hon slutade en vecka senare än mig och ändå börjar jag två dagar senare, känns jättebra för mig hehe. Om hon tycker likadant? Antagligen inte.

Så 23e börjar jag igen. Sista året på gymnasiet. Jag förstår inte vart dem senaste två åren har tagit vägen. Det kändes som mellanstadiet var en hel evighet, högstadiet lite kortare. Men gymnasiet går inte att jämföra. Började inte jag precis där? Snart lär jag vakna upp och vara 63 med vackert vitt hår med inslag av grått och händer som darrar när jag dricker min första kopp te av många.
Om jag överdriver? Kanske. Men det är läskigt när tiden rusar som den har gjort. Men jag ser fram emot att bli 18.

Nu ska jag snart gå så ha de bra allesammans // Maria
Heaven is a place nearby

4 Comments:

Blogger Sandra said...

24e börjar jag mitt sista år på gymansiet :)

5:22 em  
Blogger Maria said...

Åh du börjar senare än mig!! Coolt. Haha
När slutade du skolan då?

5:25 em  
Blogger Sandra said...

9 juni slutade vi

8:46 em  
Blogger Maria said...

Attans då har du en dag längre än mig *tävlingsmänniskan surar* hahaha

9:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home