Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, augusti 14, 2006

Affären

Fan också. Skrev redan det här inlägget en gång men min dator hos mamma älskar att jävlas med mig. När jag nästan var klar så trycktes sidan bort, bara så där. Fan. Fan. Fan.
Det är inte direkt första gången det händer.. varför lär jag mig aldrig att mellan spara?
Hur som helst. Jag skrev då att jag inte alls åker till Filippa idag, hennes mamma är ledig imorgon så jag åker imorgon istället. Däremot kommer jag därför stanna till på torsdag istället :)

Jag och mamma drog iväg till affären idag. Ballerinan för att få coco pops och glass!
När jag gick för att kolla om det fanns någon tidning som jag ville ha så såg jag en söt tjej på runt två/tre år. Hon sa "hej" och när jag sa det tillbaka så började hon gå efter mig, haha jättesöt!
Mamma sa att det verkar som om alla barn gillar mig. Haha kanske det, men jag tror bara att den lilla sötnosen var väldigt social.

Jag köpte tidningen Elle också, den svenska versionen :) Har bara läst den från USA så ska se om den här är lika bra. Tjock är den i alla fall! 372 sidor för 40 kronor är inte särskilt dumt alls.
Tänkte börja kolla i den senare ikväll, se om det står någonting nytt i modevärld som jag inte har hunnit snappa upp än.

Nej nu har jag suttit med det här inlägget länge, har nog lite för många bollar i luften.
Ska gå och hämta lite glass.
Ha det bra allesammans // Maria
Said love wasn't worth the pain but then I hear it call my name again