Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juli 03, 2006

Måndag

Vaknade av att E ringde. Hon frågade om jag ville åka till stallet och rida lite ponnyer. De ska tydligen på sommarvila nu och få stå i hagar hela dagarna, mysigt för dem.
Tyvärr mådde, och fortfarande mår jag riktigt illa så jag var tvungen att säga nej. Fan, jag som alltid velat vara med på sådant där och det blir ju inte särskilt mycket ridning för mig den här sommaren.
Men, men sådant är livet. Får väll göra annat idag. Ligga i solen kanske, läsa min bok och kolla på teve. Det blir bra, det kan jag göra.
Sen hoppas jag att jag mår bättre snart för jag hatar att må dåligt. Kanske ska jag göra som E sa och ta en alvedon. Vet inte ens om vi har men jag vet att mamma inte har någon så de blir att rota här hos pappa i så fall.
Idag ska jag förresten till mamma. Ska inte tillbaka hit till pappa förän om en månad. Vi ska nämligen till Finland på fredag och vara där i två och en halv vecka.
Då blir det inget bloggande från mig alls för vi har ingen dator på landet.
Min mamma är från Finland så jag har hennes sida av släkten där. Vi åker till Finland varje sommar och det är riktigt mysigt där, bor vid vattnet. Fast jag blir ganska snabbt uttråkad. I år när jag inte kommer få blogga lär jag bli tokig.. om jag är beroende? Lite grann kanske..
Men då vet ni i alla fall vart jag har tagit vägen. Se till att inte glömma bort mig då bara tihi.

Ha det bra allesammans // Maria
We wanted something more

17 Comments:

Blogger Thina said...

Dig glömmer man aldrig! Bara saknar...

1:56 em  
Blogger Maria said...

Ja dåså stick ingenstans :D

2:46 em  
Blogger Thina said...

Men det e ju du som åker iväg länge! När jag åker e du inte ens hemma..

4:19 em  
Blogger Maria said...

Ja men du ska inte vara oskyldig för du e borta lika länge! (nästan)

4:20 em  
Blogger Sparkling said...

Kommer sakna dej buhu :(

9:35 em  
Blogger Maria said...

Jag kommer sakna dig ännu mer! Men jag kommer ju hem sen igen :)

11:59 em  
Anonymous Anonym said...

Inte åka :'(

12:11 fm  
Blogger Maria said...

Jag vill inte åka.. men måste man så måste man =/

12:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Vilket lag spelar du handboll med?

11:34 fm  
Blogger Maria said...

Med Tumba :)
Spelar du också handboll?

12:35 em  
Anonymous Anonym said...

Förut, spelade i Westermalm! Spelar du med F-89 eller juniorer?

12:56 em  
Blogger Sparkling said...

ne ja kmr sakna mest hihi
e du hemma 8aug?

5:52 em  
Blogger Maria said...

Estelle; Jaha okaj :) 88a? För då spelade ju vi mot varandra.
Just nu har vi inget lag, vi får se hur det blir i höst. Men jag har spelat med b-damerna året som var.

Sparkling; Ja det är jag, tror jag kommer hem från Gotland 7e lr 6e

6:02 em  
Anonymous Anonym said...

Japp, 88a!

11:47 fm  
Blogger Maria said...

Aha okej coolt då har vi spelat mot varandra :) Vad hade du för plats?

11:57 fm  
Blogger Sparkling said...

okaj för nu verkar de som ja ska flyga 8e =)

7:59 em  
Blogger Maria said...

Jaha okaj :) Vi får se om jag kan se dig då tihi.

12:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home