Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 30, 2006

Solen skiner över ballerinan

Nu har man varit och köpt två tröjor (bilder kommer i nästa inlägg för jag vill inte ta kort när jag har handduk över håret. Jag? Ytlig? Nähä?)
Har hjälpt pappa med tomten idag. Krattat lite gräs som han har klippt. Sa faktiskt att jag kunde hjälpa till utan att han hade bett mig. Solsting.
Har solat ganska mycket idag fast ansiktet fick inte så mycket färg eftersom jag läste tidningen Frida samtidigt. Men ben, mage och armar är nöjda, bruna och glada.
Jag glömde förresten berätta att jag och A såg en och en halv kändis igår. Ja halvan var bara en kille på grönan som var väldigt lik Ola. Han var dock bara runt femton år så det var mer min syster som tittade efter honom. Men hade han varit två år äldre så hade han haft sitt först fan efter sig. Mig.
När jag och min syster skulle hem från stan så såg vi riktiga kändisen. Minns ni ketchupkillen från filmen Hipp Hipp Hora? Just precis, han. Riktigt söt var han i verkligheten! Satt i en bil samtidigt som jag pratade med Joh i telefon. Självklart hade han nerdragen ruta och jag som alltid pratar så tyst nästan skrek "Johanna det är han från hipp hipp hora! Han sitter i bilen bredvid, jättesnygg" Eller något liknande. Ja, ja, hoppas han blev glad eller nått.

Nej nu ska jag röra på mig.
Ha det fint // Maria
Come on baby just make your move

4 Comments:

Blogger Thina said...

Va fan... Jag vill oxå se ketchupkillen!!!! Fusk. Jävla internet som inte har nåra bra bilder ens... :(

6:15 em  
Blogger Maria said...

Ja visst var det coolt! Tihi.
Nee ja vet det var snålt med dem tyvärr.

6:35 em  
Blogger Sparkling said...

ja har sett tjejen från hip hip hora hihi

10:02 em  
Blogger Maria said...

Okej coolt :)
Min kompis känner hon som spelar hennes kompis. Inte Eva tjejen utan den andra.

9:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home