Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 30, 2006

Fredag

Idag vaknade jag först vid tio. Tänkte "om jag går upp nu så kommer jag få en jättelång dag vilket är bra" Jag somnade om.
Gick upp vid elva istället och satte mig direkt vid datorn så att jag inte behövde ta på mig linserna än.
Idag ska jag till centrum och kolla på lite tröjor. Hoppas på att hitta en stor vit som går bra till mitt skärp. Sen får det inte kosta för mycket heller för plånboken har börjat bli liten. Så jag ska kolla vad H&M har att erbjuda lilla mig.
Efter det blir det nog att lägga sig på altanen. Solen skiner lika fint idag och det var länge sen som jag bara solade. Kanske dags att läsa ut både senaste frida och veckorevyn då. Jag köper alldeles för mycket tidningar men läser lite, typiskt mig.
Nej nu ska jag röra på mig. Min familj har börjat störa mig genom att sticka in huvudet och säga "ska du sitta vid datorn hela dagen eller?" Hallå, halv tolv är inte hela dagen! Bara för att ni är uppe med tuppen...

Hejdå på er! // Maria
Oh you think it would last, please just give it one more chance

2 Comments:

Blogger Lisa said...

Ja, är oxå typ beroende av tidningar..Men det är ju så skoj! :P

3:32 em  
Blogger Maria said...

Ja det är så sant :) Sen är dem ju inte så farligt dyra heller.

4:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home