Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juli 02, 2006

Söndag

Idag har man inte hunnit göra mycket. Gå upp och se solen och sen sätta sig här.
Ska sola idag men vill vakna upp först annars får jag bara ont i huvudet. Sen funderar jag på om jag ska sola med linserna eller utan. Livets stora funderingar hehe.
Som andra söndagar lär den här bli lika mycket av en latdag, såna är sköna.
Man bör väll passa på att vara ute när det är fint väder. Även om jag hatar när folk tjatar om det. Har man ingen lust att vara utomhus så har man inte det.
Men idag har jag det så vill ni ses så ses vi ute i solen!

Ha det bra allesammans // Maria
Out of the blue, you said we could be together

2 Comments:

Blogger Lisa said...

Ja, visst är det såna dagar man ska ha hela tiden - bara slappa!
Ligga i solen och bli brun..Men jag blir rastlös så snabbt så jag läre gå in, hmm :P

1:31 em  
Blogger Maria said...

Ja jätteskönt :)
Hehe okaj, så blir jag med om jag inte har en bra bok att läsa.

5:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home