Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juli 02, 2006

Underbara latdag

Den här dagen har varit efterlängtad. Efter mycket stan, grönan och springa efter småbarn så har det inte varit mycket lugn, även om jag inte ska klaga eftersom allt det har varit riktigt kul.
Men riktigt skönt var det att ligga ute idag, många timmar i solen vart det minsann.
Pappas sambo läste bok och jag blev riktigt sugen själv, gamla ballerinan var tillbaka.
Pappa och hon köper så mycket böcker så de inte riktigt har koll på vilka de har, gör inte mig någonting för då får man hela tiden en massa nytt att läsa, försig har jag inte varit särskilt bra på att utnyttja möjligheten.
Ville läsa "änglar & demoner" men den hade vi visst inte. Såg däremot att vi hade Liza Marklunds bok "Nobels testamente" och insåg att jag fortfarande inte har läst någon av hennes böcker. Vi har alla som hon hittills har släppt om Annika så jag letade efter den första. Egentligen "sprängaren" men "Studio sex" som kom efter hände åtta år innan sprängaren så det fick bli att läsa den istället.
Riktigt bra! Kunde inte släppa boken och har idag läst 114 sidor, inte så dumt faktiskt.
Ska nog återgå till boken snart igen man vill ju veta vad som ska hända. Glad är jag över att jag har många antagligen jättebra böcker som väntar!

Igår lyckades jag ha sönder mina solbrillor. Hade dem i väskan och la självklart videokameran över, jag är så smart. Enda par som jag verkligen har trivts i lyckades jag ha sönder.
Men snäll som pappas sambo är så fick jag idag hennes :) Dem gör tydligen ont vid hennes tinningar men det gör dem inte på mig så det var ju bra. De är riktigt snygga också så riktigt nöjd är man!

Hoppas eran dag har varit lika bra som min.
Sköt om er // Maria
And when you say "it doesn't matter" well it does.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Studio sex" är speciell, du får se... (moahaha)

7:23 em  
Blogger Maria said...

Jasså? Nu vart jag ju bara ännu mer nyfiken!

7:24 em  
Anonymous Anonym said...

Gillar inte Marklund nå värst. Nobells Testamente går som följetång i DN och är det första jag läser av henne.. Inget speciellt alls tycker jag.

9:20 em  
Anonymous Anonym said...

Håller med andreas. Läser också dn:s följetong. hmm hon är nog lite överskattad.

2:39 em  
Blogger Maria said...

Jag håller inte med, tycker att Studio sex är riktigt bra dem andra kan jag inte uttala mig om än.

6:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home