Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juli 01, 2006

Stockholms skärgård

Idag blir det inget bloggande förän ikväll eller imorgon.
För min farfar fyller år så vi ska till stockholms skärgård och fira honom.
Älskar att vara där så det ska bli kul :) Vattnet är tydligen varmt så Ballerinan får kanske sitt första dopp för i år.
Men nu hinner jag inte skriva mer, dags att göra sig iordning för snart ska vi gå.

Ha en bra dag // Maria
Alltid nån som blir över, säg mig, varför blir det alltid så

6 Comments:

Blogger Sparkling said...

synd att du antagligen inte ser matchen då, de zoomade in cheryl hihi :)

6:17 em  
Blogger Maria said...

Vadå? Chezza? Vad har jag nu missat?

10:34 em  
Blogger Sparkling said...

ja england spelade ju idag ¨å hon satt ju på läktaren me vickan å de zoomade in de två

11:09 em  
Blogger Maria said...

Aha! Men ååh de hade jag velat se! Fan då.

12:10 em  
Blogger Sparkling said...

haha men de va typ bara nåra sekunder men hon va söt iaf:)

5:18 em  
Blogger Maria said...

Okej som alltid alltså :)

5:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home