Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juni 25, 2006

Här kommer jag

Idag sov man länge. Runt klockan ett kom mamma hem och väckte mig. Lika bra det kanske, inte ska man sova bort hela dagen.
Fast jag har egentligen inte gjort någonting mer märkvärdigt än att sova.. gjorde en banner från filmen igår. Vart ganska nöjd med den, ljuset blev som jag ville ha det.
Lär bli fler banners från filmen. Nu vill jag att den ska komma på dvd så att jag kan köpa den. Sen vill jag att de släpper ett soundtrack för låtarna är underbara! Mandy Moore sjöng tre hela låtar och alla var lika bra.

Idag ska jag ut i solen hade jag tänkt. Dags för lite mer sol. Fast än är jag fortfarande för trött.
Så om fyrtiofem minuter kanske, haha!
Jag har ju faktiskt varit himla aktiv dem senaste dagarna så inga suckar.

Ha det bra // Maria
Maariiiiaaa you gotta see her ;)