Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juni 25, 2006

Saved

Jag har varit på Mandy Moore humör idag. Banners, knappt lyssnat på annan musik och nu på kvällen såg jag filmen Saved med henne. Har sett den förut fast bara en gång.
Den är lite jobbig att se på. Filmen är riktigt bra men Mandy Moores karaktär Hilary Fay är riktigt hemsk och det känns så konstigt att inte gilla Mandy när man ser den. Antagligen därför som jag bara har sett filmen en gång tidigare.

Vad har jag annars gjort idag? Inte så mycket alls. Har haft huvudvärk och haft en dialog med mamma om värktabletter. Hon vägrar köpa så jag får gå och ha ont istället. Vet inte varför hon plötsligt är emot dem för vi har haft sånna förut.
Hur som helst.
Imorgon är en ny dag och då ska jag hem till min pappa. Först blir det kolla på våra bästa år och sen ska jag packa lite smått och dra till far min.
Valde att ta bild på Tony och Bart den här gången. De är så roliga! Tyckte Stefano var ganska stel men Tony har glimten i ögat och tillsammans med tröga Bart är han hur kul som helst.
Men nog talat om våra bästa år.
Nu ska jag göra lite banners från filmen och sen ska jag sova.
Godnatt på er // Maria
God only knows what I be without you