Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juni 25, 2006

American Dreamz

Nu har man sett filmen! Nu har man äntligen sett filmen!
Åh vad bra den var, helt underbar. Mandy Moore spelar Sally så klockrent. Det var en komedi och många gånger fick hon oss i salongen att skratta :)
Sen när hon sjöng.. jag lovar er, jätte nära att börja gråta var man. Hon sjunger direkt in i hjärtat på mig, vilken känsla. Nu längtar jag bara ännu mer tills nästa skiva kommer, jag vill ha den nu!
Kul i filmen var att det blev kärlek mellan Mandy Moores karaktär och Hugh Grants. Det hade jag faktiskt ingen aning om. Men där fanns det personkemi så det skrek om det!
Det enda jag kan klaga över är slutet. Det kändes inte alls genomtänkt, hade man ändrat slutet lite grann så hade filmen kunnat vara ktoppen. Men grymt bra var den i alla fall, jag skrattade mycket och länge. Stackars Joh bara som inte kunde njuta lika mycket av filmen eftersom hennes stol granne störde henne med snytningar och lite väl höga skratt.

På bussen på vägen hem träffade jag på S som är en gammal kompis. Vad kul det var att prata av om allt och inget. Hon och jag umgicks mycket förut, saknar det något enormt.
Jag får skylla på mig själv lite, som inte har tagit mig tid. Sen får jag skylla lite på henne som har gjort samma sak som mig :)
Men saknar henne gör jag, och att prata med henne idag var himla trevligt.

Nej nu ska ballerinan sova.
Ha det bra allesammans // Maria
Close your eyes