Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 23, 2006

Stan och fest

Idag blir det inte mycket bloggande alls, jag har helt enkelt inte tid.
Snart ska jag göra mig iordning för att åka till stan med Joh. Hon skulle köpa någonting som jag har lyckats glömma bort vad det var.. men jag vet vilket tåg jag ska ta i alla fall! Haha.
När jag kommer hem så blir det fixa sig iordning och sen dra vidare till E där vi ska grilla. Joh är gullig och bjuder på kycklingfilé eftersom jag inte har någonting att grilla här hemma. Min mamma har tagit med allt till.. ja var det nu var dem skulle.
Har ni märkt att jag inte lyssnar så bra på sånt som jag inte måste veta? Jag har gjort det i alla fall.

På samma ställe som grillningen är så ska jag stanna kvar på fest och sen blir det taxi hem till Joh där jag ska sova.
Likaså imorgon blir det lite bloggning eftersom jag ska på bio med Jenna, om hon kan ändra dag från söndag till lördag. Hoppas, hoppas! Jag måste ju gå på premiärdagen!
Sen får ni leva med att jag kommer skriva en del om Mandy Moore..
Tycker att ni också ska gå och se filmen så ni vet vad jag pratar om :)
Nej, nu ska jag se om det finns något nytt om MKA till bloggen.
Ha det bra allesammans och trevlig midsommar! // Maria
I don't feel like myself

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

*Snyft* Inte prata m MiaBallerina på flera daaaar! *gråter*

11:43 fm  
Blogger Maria said...

Gumman då! Men jag kommer tillbaka så klart :) Värre blir det i juli..

2:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home