Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juni 24, 2006

Midsommardagen

Det vart bra igår tillslut. Sjöng massa kareoke och umgicks med folk.
Vad skumt det kändes att vara på fest när det var ljust ute. Som om man festade mitt på dagen, men det var ganska skönt också för det var varmt hela kvällen så man kunde sitta i klänning på terassen.
När vi väl skulle hem så var jag och Joh inte trötta. Så vi följde med S och hans två kompisar hem till honom där vi sen också sov.
Så när jag vaknade idag så kollade vi på en riktigt skum film och sen åkte jag och Joh till mcdonalds. Kände mig riktigt ofräsch eftersom jag inte hade fixat mig och hade gårdagens smink.
Efter mcdonalds så bar det av hem. Joh tog samma buss eftersom hon skulle tillbaka till E för att hon glömde sin telefon där igår. När hon gick av bussen så lyckades jag skämma ut mig totalt! En humla kom in, stor och äcklig, vilket gav mig panik. Bytte plats flera gånger och stirrade på den som om den skulle döda mig.

Men men, igår hade jag trevligt och nu väntar jag på bion. Just precis, den blir av i alla fall. Jag bjuder Joh så att jag har någon att gå med haha så Mandy Moore blir det ikväll! Äntligen!

Hoppas ni hade en bra midsommar.
Sköt om er // Maria
Maria, you gotta see her

1 Comments:

Blogger Maria said...

Ja det var skönt :)
Nej jag hatar när dem kommer in i bussar! Man känner sig så himla instängd.
Jag har inte svårt för insekter som kryper men alla som flyger är jag livrädd för haha.

3:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home