Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 23, 2006

Inte min dag

Det började bra. Jag var pigg imorse och åkte in till stan med Joh. Vi pratade om lite olika saker och hon köpte sidenband till henne och E. Nu vet jag vad det var som hon skulle ha! Haha.
Men det gick åt skogen när jag kom hem.
Ett. Skickade sms till J och frågade om vi kunde flytta bion till imorgon. Nehepp. Hon är tydligen i Finland nu och kan inte gå alls. Det var ju kul, sånt kunde man väll ha sagt liite tidigare? Tydligen inte.
Två. Köttbullar skulle jag fixa till mat eftersom jag inte ska med på grillningen idag i alla fall. Blev lite för mycket folk så jag sa att jag kunde komma senare istället. Hur som helst, köttbullar var det. Men det är tydligen för svårt för lilla mig. Mvg i hemkunskap hade man men det räckte inte nu. De vart ju svarta! Har jag aldrig varit med om. Fort gick det också, jag stod och överrvaka dem, rörde på dem så att de skulle bli lika bruna överallt, men två sekunder senare så var dem svarta och hårda. Jävla skit. Så ner i papperskorgen med dem.
Nu skiter jag i maten, det är ju tydligt att den inte tycker om mig så då tänker jag fortsätta tycka illa tillbaka.
Nu ska jag försöka lugna ner mig och sen bestämma vad jag ska ha på mig idag. För när jag väl är hos E tänker jag inte sura, bara vara lite hungrig kanske. Men det har man också varit ett tag nu.

Hejdå.